ENGLISH
GOOD EVENING MR. GM had the problem of Q MY PASS NEEDED .. A GM IA M ANSWERED AND I GAVE MY PIN CODE AND MY SECRET ANSWER ALL GOES WELL THERE BUT WHEN RESTORE MY PASS ... RULE ME MY MAIL AS A SECURITY CODE copy and paste THEN WRITE MY NEW PASS .. AND DO NOT LEAVE ME Q RESOLVED IS WRONG ... WHAT GENERATE CODE 3 TIMES AS THE SAME AND I DO NOT ACCEPT THE CODE RULE Q MY MAIL ME .... NEW GENUS AND TELLS ME WRONG CODE FOR MY NEW PASS VALID .. IF YOU CAN NOT HELP WITH THAT M ...
MY MAIL IS nitan_angelito@hotmail.com
MY ID IS jovise
IF YOU CAN PLS Give me THNX THIS PASSWORD filiberto
SPANISH:
BUENAS TARDES SR. GM TENIA EL PROBLEMA DE Q NECESITABA MI PASS.. UN GM IA M RESPONDIO Y ME DIO MI CODIGO PIN Y MI RESPUESTA SECRETA HASTA AHI TODA VA BIEN PERO AL MOMENTO DE RESTAURAR MI PASS... ME MANDAN A MI CORREO UN CODIGO DE SEGURIDAD LO COPIO Y PEGO LUEGO ESCRIBO MI NUEVO PASS.. Y NO LO RESUELVE ME SALE Q ES EL CODIGO INCORRECTO...LO GENERE COMO 3 VECES Y ES LO MISMO NO ME ACEPTAN LOS CODIGOS Q ME MANDAN A MI CORREO....GENERO NUEVOS Y ME DICE CODIGO INCORRECTO PARA VALIDAD MI NUEVO PASS..
NO SE SI M PUEDA AYUDAR CON ESO ...
MI CORREO ES nitan_angelito@hotmail.com
MI ID ES jovise
SI NO SE PUEDE PLS PONGAME ESTA CONTRASEÑA filiberto THNX